Now Reading
В Одеському аеропорту запрацював велетень-бетоноукладач

В Одеському аеропорту запрацював велетень-бетоноукладач

Роботи в одеському аеропорту цієї зими йдуть фактично без перерв. Паузу робили лише на новорічні свята. З початку року встановлено майже кілометр спеціального огородження зі сітчастих панелей, обладнаного протипідкопом та козирком з колючою стрічкою, тож невдовзі фотографи-споттери отримають багато нових ракурсів для знімання!

А останніми днями відновилися й бетонні роботи – проводиться влаштування шару «важкого» бетону на пероні літовища. Фактично перон — частина аеродромних покриттів, призначена для стоянки літаків, а також посадки й висадки пасажирів та вантажів. З перону літаки по руліжним доріжкам РД-С3 і РД-А1 виїжджають на злітно-посадову смугу.

Конструктив перону майже такий же, як і у злітно-посадкової смуги. Загальна площа верхнього шару понад 52 тис. кв. метрів, що спів ставно з площею семи футбольних полів FIFA. Основа конструктиву складається з шару стабілізації: георешітки, шару з щебенево-піщаної суміші (20 см), піскоцементу (15 см) та шару «пісного» бетону (30 см). Верхній шар покриття — із «важкого» бетону товщиною 40 см. Нижні конструктивні шари були влаштовані минулого року, залишився верхній шар: враховуючи узбіччя, його укладання завершать до початку літа.

Окрім бетонних робіт, продовжується влаштовування огорожі та планування льотних полів, зокрема 130-метрової зеленої зони навколо злітно-посадової смуги. Її споруджують для забезпечення безпеки польотів відповідно до стандартів ICAO. Наприклад, якщо літак викотиться зі смуги, він зможе безпечно зупинитися.

See Also
Україна запровадила санкції проти п’яти китайських компаній, чиї компоненти знайшли у дронах Shahed під час обстрілу Києва

Варто зазначити, що роботи відбуваються в аеропорті, який повноцінно функціонує. Усі співробітники компанії «Автомагістраль-Південь» пройшли спеціальне навчання з аеродромної безпеки й перебувають на постійному радіозв’язку з аеродромно-диспетчерською службою аеропорту впродовж виконання робіт. Про всі маневри нашої техніки відповідальні особи повідомляють авіадиспетчерів, а ті попереджають про наближення літаків та необхідність забезпечити допустимі висотні позначки техніки.

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.

Scroll To Top