У Запоріжжі було змонтовано другу секцію вантового мосту

Сьогодні, 23 червня, відбувся черговий важливий етап будівництва Автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжя — мостобудівники змонтували другу секцію верхової частини вантового мосту.

Секція прогонової будови вагою близько 700 тонн була завантажена з викочувального пірсу будмайданчика в районі Кривої бухти на несамохідний плавкран LK-800 приблизно о п’ятій ранку. За допомоги буксирів кран із секцією на борту, пройшов близько 7 км Дніпром до місця монтажу. Приблизно о дев’ятій ранку LK-800 вже був на об’єкті будівництва вантового мосту.

Там кран було пришвартовано у проектне положення між тимчасовими опорами. За точністю встановлення крану спостерігали геодезисти, представники проектної організації, технічного нагляду, а також фахівці Служби автомобільних доріг у Запорізькій області. Лише після цього, LK-800 почав підіймати секцію прогонової будови на тимчасові опори.

Близько тринадцятої години плавкран підняв секцію прогонової будови в проектне положення, після чого почався її монтаж на тимчасових опорах. Завершили монтаж секції на опори мостобудівники близько чотирнадцятої години. Таким чином, на верховій частині вантового мосту змонтовано вже дві секції з шести.

Процес монтажу триватиме постійно. Протягом 40 – 45 днів будуть встановлені та змонтовані всі секції. Потім секції будуть об’єднані в суцільну прогонову будову, потім будуть підвішені ванти, паралельно будуть виконуватися роботи по бетонуванню пілонів, опускання будови на опорні частини та демонтаж тимчасових опор, – сказав заступник начальника Служби автомобільних доріг в Запорізькій області з розвитку доріг Олександр Горбань.