Південний обхід Дніпра відкрито для проїзду автотранспорту

Як і обіцяли, відкрили проїзд та викреслили ще один довгобуд з історії країни. Нова об’їзна дорога спрямує транспортні потоки в обхід Дніпра, допоможе розвантажити місто та пришвидшить поїздки центральним регіоном.

Проєкт будівництва об’їзної дороги розпочали ще у 2010 році. Перша черга дороги – 18 км – була введена в експлуатацію у грудні 2011 року.
Будівництво другої черги розпочалося у 2012 році, його планували завершити у 2014 році, але через брак фінансування поставили на паузу. Це перетворило Південний обхід Дніпра на «довгобуд».
Друга черга включає ділянки від автошляху Дніпро – Запоріжжя до Дніпра, а також від межі м. Дніпро до вул. Мільмана, загальною протяжністю 7,1 км. Дорога першої категорії. У складі проєкту — 2 дворівневі транспортні розв’язки, 2 штучні споруди для пропуску сільгосптехніки, перевлаштування магістральних газопроводів, повітряних ліній електропередач та інших комунікацій.

«Масштабне оновлення інфраструктури регіону триває другий рік поспіль, Дніпровщина, одна з тих областей де ми реалізовуємо масштабні проєкти: нове будівництво траси Н-31 Дніпро – Решетилівка, ремонт найдовшої дороги що зшиває схід та захід М-30, та вперше за 50 років розпочали капітальний ремонт Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя.
Цього року ми збудували та оновили 460 кілометрів автошляхів області. Обіцянку збудувати другу чергу Південного обходу – виконали. Будівельники працювали в режимі 24/7 і сьогодні всі мають можливість не лише побачити результат роботи, але й відчути за кермом», – зазначив Андрій Івко, заступник Голови Укравтодору.

Сьогодні, вантажні авто випробували «на міцність» нову об’їзну дорогу – першими проїхались раритетні вантажівки, за ними – сучасні. Їх загальна вага понад 500 тонн.

Унікальні експонати – найстарший представник ГАЗ АА 1936 року випуску, автобус КАВЗ 651 – саме він доставляв дорожників на будмайданчики у далекому 1973 році, УРАЛ ЗИС та ЗИС 5 1951 року, ГАЗ 63 1959 року випуску та ЗИЛ 157 що зійшов з конвеєра у 1979 році. Представники сучасного будівництва – 5 вантажівок «Ford». Ці велетні здатні перевозити до 40 тонн будматеріалів.
«Ідея зовсім не випадкова, будівництво доріг Дніпропетровській області розпочалось у далекі 30 роки, і сьогодні ми маємо унікальну можливість побачити автівки що брали участь у будівництві перших автошляхів. Сучасна техніка що була залучена саме на будівництві Південного обходу теж тут. Будуємо за сучасними стандартами нові якісні, комфортні та безпечні дороги які здатні витримувати та великий трафік і навантаження», – розповів Олександр Коломійцев, начальник Служби автодоріг Дніпропетровської області.