Now Reading
«Нібулон» спустив на воду першу баржу проекту В1500

«Нібулон» спустив на воду першу баржу проекту В1500

Заступник директора суднобудівного заводу з виробництва Костянтин Карпухін розповів, що для побудови одного замовлення проєкту В1500 потрібно близько 700 т листового та профільного металопрокату, у т. ч. труб, 200 т листового металопрокату і профілю для виготовлення деталей механо-слюсарної частини, 4,5 км кабелю, 30 т зварювальних матеріалів та понад 12 800 л лакофарбових матеріалів.

«Нібулон» спустив на воду перше несамохідне судно проекту В1500, повідомляє сайт компанії.

«Для будівництва однієї баржі суднобудівники використали близько 700 т листового і профільного металопрокату», – розповів Костянтин Карпухін, заступник директора суднобудівного заводу «Нібулон» з виробництва.

Загалом виробнича програма передбачає будівництво ще трьох таких суден.

Будівництво несамохідних суден-площадок відкритого типу – частина масштабного інвестиційного проекту «Нібулона» з відродження судноплавства на Дніпрі та Південному Бузі.

See Also

Першу секцію баржі проекту В1500 заклали на суднобудівному заводі 20 вересня 2019 року. Тобто судно побудували менше ніж за три місяці.

Проєкт В1500 – це несамохідні судна-майданчики відкритого типу вантажомісткістю 1500 тонн та площею вантажної палуби 860 кв. м, які призначені для перевезення контейнерів, генеральних і навалювальних вантажів, у тому числі піску, гравію, добрив, пакетованих вантажів, лісу і лісоматеріалів.

Довжина судна – 75 м, ширина – 17 м, висота борту – 3,5 м.

«Нібулон» працює ще над п’ятьма замовленнями: несамохідними судами проекту NBL-91, В10000, буксирами-кантувальниками, нафтоналивним самохідним судном і рейдовим катером.

Сьогодні флот «Нібулона» налічує 77 одиниць, і в планах компанії найближчими роками збільшити його до 100.

Це дасть змогу перевозити річками до 6 млн т вантажів щорічно, в тому числі металу й металоконструкцій.

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.

Scroll To Top