Now Reading
«Нібулон» спустив на воду першу баржу проекту В1500

«Нібулон» спустив на воду першу баржу проекту В1500

Заступник директора суднобудівного заводу з виробництва Костянтин Карпухін розповів, що для побудови одного замовлення проєкту В1500 потрібно близько 700 т листового та профільного металопрокату, у т. ч. труб, 200 т листового металопрокату і профілю для виготовлення деталей механо-слюсарної частини, 4,5 км кабелю, 30 т зварювальних матеріалів та понад 12 800 л лакофарбових матеріалів.

«Нібулон» спустив на воду перше несамохідне судно проекту В1500, повідомляє сайт компанії.

«Для будівництва однієї баржі суднобудівники використали близько 700 т листового і профільного металопрокату», – розповів Костянтин Карпухін, заступник директора суднобудівного заводу «Нібулон» з виробництва.

Загалом виробнича програма передбачає будівництво ще трьох таких суден.

Будівництво несамохідних суден-площадок відкритого типу – частина масштабного інвестиційного проекту «Нібулона» з відродження судноплавства на Дніпрі та Південному Бузі.

See Also
Україна повернула з російського полону нову групу захисників та цивільних

Першу секцію баржі проекту В1500 заклали на суднобудівному заводі 20 вересня 2019 року. Тобто судно побудували менше ніж за три місяці.

Проєкт В1500 – це несамохідні судна-майданчики відкритого типу вантажомісткістю 1500 тонн та площею вантажної палуби 860 кв. м, які призначені для перевезення контейнерів, генеральних і навалювальних вантажів, у тому числі піску, гравію, добрив, пакетованих вантажів, лісу і лісоматеріалів.

Довжина судна – 75 м, ширина – 17 м, висота борту – 3,5 м.

«Нібулон» працює ще над п’ятьма замовленнями: несамохідними судами проекту NBL-91, В10000, буксирами-кантувальниками, нафтоналивним самохідним судном і рейдовим катером.

Сьогодні флот «Нібулона» налічує 77 одиниць, і в планах компанії найближчими роками збільшити його до 100.

Це дасть змогу перевозити річками до 6 млн т вантажів щорічно, в тому числі металу й металоконструкцій.

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.

Scroll To Top