Now Reading
На вантовому мосту в Запоріжжі монтують деформаційні шви

На вантовому мосту в Запоріжжі монтують деформаційні шви

На будівництві вантового мосту (споруда № 10), що входить до складу Автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжя, настав передостанній етап робіт.

Мостобудівники приступили до монтажу деформаційних швів, які призначені для вільного переміщення прогонових будов в місцях з’єднання споруд (плити проїзної частини) й забезпечують плавний проїзд автомобільного транспорту над ними.

На будівництві запорізького мосту використовують деформаційні шви MAURER DS560 німецького виробництва, які в Україні застосовуються вперше.

Унікальність цих конструкцій полягатє в тому, що вони здатні сприймати поздовжні, поперечні та вертикальні переміщення від навантаження транспорту та температури.

See Also

Всього монтується два таких деформаційні шви, вагою 16,750 тонн кожен. Один встановлюють з боку лівого берега — на місці з’єднання споруди № 10 з 11-ю спорудою, інший — з боку острова Хортиця, де прогонова будова мосту з’єднується зі спорудою № 9.

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.

Scroll To Top