Now Reading
На україно-молдовському кордоні будується новий міст через Дністер

На україно-молдовському кордоні будується новий міст через Дністер

Інфраструктура – ключ до покращення зв’язку із сусідніми країнами. Молдову та Україну єднають не лише кордони, а й спільне прагнення євроінтеграції. Саме тому швидкий та зручний транспортний коридор Київ – Кишинів є національним пріоритетом.

Торік за ініціативи двох президентів, Володимира Зеленського та Майї Санду, розпочали масштабно відновлювати дороги Р-08 та М-21, які увійдуть до маршруту між столицями. Надважливим компонентом коридору Київ – Кишинів є мостовий перехід через Дністер поблизу Ямполя. Днями там стартувало потужне будівництво, котре перевірив Перший заступник голови Укравтодору Андрій Івко.

«Наразі транспортний зв’язок між Україною і Молдовою через річку Дністер у Вінницькій області забезпечується здебільшого через міжнародний пункт пропуску «Могилів-Подільський – Отач». Поблизу є ще міст на пункті пропуску «Бронниця – є – Унгурь», однак там дозволено їхати лише транспортним засобам до 3,5 т.
Новий міст біля Ямполя, по-перше, стане довгоочікуваною альтернативою старій понтонній переправі, а, по-друге, розвантажить «Могилів-Подільський – Отач».
Завершити зведення мосту планується максимально оперативно, за 2 роки. Нині завершено важливі підготовчі роботи, як от викуп земельних ділянок та узгодження з молдовською стороною точки примикання переправи,»

– зазначив Андрій Івко.

Будівництво Ямпільського мосту здійснюється за моделлю «design-build». Це означає, що підрядна організація ТОВ Автострада займається і проєктуванням, і будівництвом.

Яким буде Ямпільський міст?

Ключовий об’єкт – 700-метрова естакада через Дністер. Загальна довжина мосту зі з’їздами – 1409 метрів.


Він матиме 24 опори, максимальна висота яких сягне 50 метрів. Для порівняння, стандартний 12-поверховий будинок нижчий на 10 метрів.
Також передбачено спорудження сучасного спільного пункту пропуску.
Під’їздом до Ямпільського мосту з української сторони стане автошлях Т-02-02 Могилів-Подільський – Ямпіль – Бершадь – Умань. З іншої сторони він примкне до молдавської траси М2 Кишинів – Сорока.

See Also

На якому етапі будівництво?

На території будівництва змонтовано бетонний завод, котрий здатен випускати 113 м³ матеріалу на годину. Він є запорукою безперебійної роботи впродовж всього року.
Триває буріння свердловин для буронабивних паль для майбутніх опор мосту. Наразі готове одне пальне поле.

Підрядник активно концентрує на будівельному майданчику металеві конструкції та супутні матеріали. Вже виготовлено 2500 тонн прогонових будов. Роботи на об’єкті ведуться у цілодобовому режимі.

Нагадаємо, що в Кременчуці будується новий вантовий міст через річку Дніпро.

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.

Scroll To Top