На Київщині випробовують корейську технологію асфальтування EcoSteelAscon

Перший тест в Україні
В Україні вперше застосовано інноваційну технологію EcoSteelAscon, яку вже понад 10 років успішно використовують у Південній Кореї. На ділянці дороги О100607 Залісся – Заворичі (Київська область) проклали тестовий відрізок завдовжки 750 метрів.

Поряд облаштували ще 150 метрів традиційного покриття, щоб порівнювати витривалість обох методів.
Хто долучився до проєкту

Локацію відвідали:
- Сергій Сухомлин, Голова Агентства відновлення;
- Микола Калашник, начальник Київської ОВА;
- Кім Йонхьон, виконавчий директор POSCO International;
- Со Оджін, президент SG.
У чому суть технології

- Традиційний метод: у суміші використовується щебінь, що є дорогим та нерівномірно доступним ресурсом в Україні.
- EcoSteelAscon: замість щебеню застосовується сталеплавильний шлак — побічний продукт металургії.
Переваги:
- підвищена стійкість дорожнього покриття (особливо у місцях підтоплень);
- зменшення вартості матеріалів і транспортування;
- екологічність: повторна переробка сировини та зниження викидів CO₂.
Подальші кроки
За словами Сергія Сухомлина, щомісячний моніторинг покриття проводитимуть фахівці Національного інституту розвитку інфраструктури, КОВА та компанії SG.

«Після підтвердження міцності ми плануємо масштабно використовувати технологію ESA для будівництва українських доріг», — наголосив він.
EcoSteelAscon може стати проривом для української дорожньої галузі — міцніші дороги, нижча собівартість і менше вуглецевих викидів.