Now Reading
На дорозі Н-07 у Прилуцькому районі розпочато регенерацію дорожнього одягу

На дорозі Н-07 у Прилуцькому районі розпочато регенерацію дорожнього одягу


У Прилуцькому районі біля села Боршна на ділянці капітального ремонту дороги Н-07 Київ — Суми — Юнаківка (км 152 + 000 — км 161 + 300) розпочато регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу. Роботи виконуються за технологією холодного ресайклінгу. Працює спеціальна важка техніка.

Ремонт дороги Н-07

По завершенню цих робіт на нову основу укладатимуть асфальтобетон.
У 2020 році у Чернігівській області капітально ремонтується ділянка протяжністю 9 кілометрів. Покриття та основу дорожнього одягу буде приведено до сучасних норм навантаження, підвищено міцність конструктиву, стабілізовано пучиноутворюючі ґрунти, буде зроблено водовідвід с проїзної частини, відремонтовано водопропускні труби, облаштовано засоби організації безпеки дорожнього руху.

Також у 2020 році у Чернігівській області буде проведено реконструкцію чотирьох мостових переходів: два мости через річку Удай (км 148, км 161), один міст через річку Лисогір (км 188) та один шляхопровід (км 139).
Підрядна організація – ТОВ «ШБУ-77».

Ремонт дороги Н-07

Дорога Н-07 Київ – Суми – Юнаківка забезпечує транспортний зв’язок міста Київ з північно-східною частиною України, проходить через Київську, Чернігівську і Сумську області. Ділянка по території Чернігівської області має протяжність 142,8 км. Побудована у 1965–1980 роках за параметрами ІІІ технічної категорії. Має конструкцію дорожнього одягу на 78,4 км з цементобетону на основі з піску та на 64,4 км з чорного щебеню на дьогтеґрунтовій або щебеневій основі, місцями з верхнім шаром з асфальтобетону.

Укріплення узбіччя

На автодорозі знаходиться 9 мостів загальною довжиною 443 п.м., у тому числі 2 шляхопроводи через залізницю (124 п.м). Темпи появи фактичних руйнувань на всій протяжності дороги одностайно говорять про втрату дорожнім одягом несучої здатності. Постійно виникають нові руйнування дорожнього одягу (на цементобетонному покритті — руйнування окремих плит та їх частин, поперечних швів, місцями суцільні сітки тріщин, на асфальтобетонному та чорнощебеневому – великі ділянки пучиноутворення, колійність, напливи, суцільні сітки тріщин, суцільні сліди ямкового ремонту). Все це негативно впливає на безпеку дорожнього руху та комфортність проїзду на дорозі. Штучні споруди не відповідають нормативним вимогам по габаритам та вантажопідйомності, мають часткові руйнування конструктивних частин і потребують перебудови.

Ремонт дороги Н-07

Капітальний ремонт проводиться в рамках реалізації державного інвестиційного проєкту «Приведення стану автомобільних доріг транспортного сполучення Київ — Суми — Харків (в межах Чернігівської та Сумської областей) до сучасних технічних вимог». Щодо ремонту чернігівської ділянки у 2018-2019 роках проводилась розробка проектної документації та проходження експертизи.

See Also

Ремонт дороги Н-07

Станом на 2020 рік проекти на капітальний ремонт ділянки по території Чернігівської області готові на 100%. Ремонтується перша ділянка протяжністю 9 км та реконструюються чотири мости. У 2021 капітальний ремонт планується продовжити.

Ремонт дороги Н-07

За амбітним планом Укравтодору, у 2020 році у Чернігівській області ремонтами планується охопити 196 км доріг державного значення.

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.

Scroll To Top