Now Reading
В Україні виходять на маршрути аналоги Hyundai, зібрані ще до Євро-2012

В Україні виходять на маршрути аналоги Hyundai, зібрані ще до Євро-2012

Укрзалізниця запускає в експлуатацію швидкісні поїзди вітчизняного виробництва, випущені на Крюківському вагонобудівному заводі в Кременчуці.

Про це повідомив на брифінгу міністр інфраструктури Максим Бурбак, пише Forbes. “Нарешті, після того як вони два роки стояли і держава не спромагаються їх купити, доручення уряду виконано. Ми уклали договір, і наступного тижня нові поїзди поїдуть в перший рейс”, – заявив міністр. За його словами, потяги вже сертифіковані і повністю готові до використання.
Ще в березні минулого року Кабмін доручив Укрзалізниці закупити до 2015 року чотири електропоїзди виробництва КВБЗ. За весь цей час воно не було виконано через проблеми з фінансуванням, хоча два потяги стояли готовими в цехах заводу ще з 2012 року. Тоді підприємство розраховувало взяти участь у програмі поставок швидкісних міжрегіональних поїздів під потреби чемпіонату Європи з футболу. Але уряд віддав перевагу забезпечувати Євро-2012 корейським рухомим складом Hyundai.

Крюківський завод не брав участь у тендері: за словами Приходько, його умови були прописані так, що виключали можливість присутності єдиного в Україні виробника пасажирських поїздів. Сьогодні залізничники пояснюють, що головним завданням тоді було випустити поїзда в дуже стислі терміни, щоб встигнути до початку прийому гостей. КВБЗ просто не встиг би виробити 10 поїздів, які були необхідні для покриття основних напрямків швидкісного руху між містами-господарями чемпіонату.

Рухомий склад, який надійде в Українську залізничну швидкісну компанію (УЗШК), – двосистемні швидкісні дев’ятивагонні електропоїзди ЕКр1. Поїзд розрахований на максимальну швидкість 200 км/год і має пасажиромісткість 609 чоловік. Вартість його на момент завершення виробництва – 200 млн гривень з ПДВ. Потяги Hyundai HRCS2, які експлуатує УЗШК, мають також по дев’ять вагонів, вміщають 579 пасажирів і обійшлися залізниці приблизно в $ 29 млн за одиницю (без урахування ПДВ і сервісного контракту). На Крюківському заводі порахували, що з урахуванням ПДВ та сервісної частини контракту кожен корейський поїзд обійшовся державі більш ніж на $ 10 млн дорожче, ніж якби закупівля була здійснена на КВБЗ.

Нагадаємо, потяги Hyundai були зняті з роботи через технічні несправностей 12 лютого і відправлені на техогляд.

На даний момент шість поїздів вже повернули в експлуатацію, модернізація ще чотирьох триває. Очікується, що до кінця липня 2014 всі десять одиниць рухомого складу Hyundai будуть введені в експлуатацію.

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.

Scroll To Top