Now Reading
Новий порядок реєстрації та перереєстрації ТЗ

Новий порядок реєстрації та перереєстрації ТЗ


У Кабінеті Міністрів України готовий проект постанови з довгою назвою «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок й моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних ЗАСОБІВ та мопедів».

Почати треба з того, що цей проект постанови був із власної ініціативи розроблений МВС України. Він покликаний оновити застарілі норми та, в багатьох випадках, полегшити й спростити реєстрацію / перереєстрацію транспортних засобів, а також — виключити витоки з бюджету. Перерахуємо деякі основні зміни, які пропонується зробити.

Перш за все треба відзначити, що пропонується узаконити реєстрацію транспортних засобів через Інтернет, з подачею заяви та документів в електронному вигляді. Це можливо в тому випадку, коли під час проведення реєстрації (перереєстрації), транспортні засоби (ТЗ) не підлягають оглядові фахівцями експертної служби МВС. У тому числі інтернет-реєстрація можлива і для суб’єктів господарювання, які стоять на обліку в ДСЦ МВС і здійснюють продаж нових ТЗ. Тобто — зареєструвати куплений в автосалоні новий автомобіль можна буде прямо там.

Також через Інтернет і Особистий кабінет водія можна буде замовити індивідуальні державні номерні знаки.

Боржникам, які внесені до Єдиного реєстру, буде заборонено відчужувати та перереєструвати транспортні засоби на інших осіб. Це робиться для того, щоб не було махінацій, коли боржники не хочуть розраховуватися, мотивуючи це тим, що у них немає майна, яке можна продати для сплати боргів.

Тим, хто отримав ТЗ у спадок, пропонується надати право на його відчуження без перереєстрації на себе. Тобто — економиться час на одній процедурі, яка стала зайвою. Крім того, в разі перереєстрації ТЗ без зміни власника або на основі свідоцтва про спадщину, номерні знаки можуть не змінюватися, а перезакрепіться за новим власником.

Спростили і процедуру реєстрації / перереєстрації ТЗ, якщо його власник не змінюється. Пропонують не звіряти номери вузлів і агрегатів.

Ще одна пропозиція, яка заощадить час автомобілістів — дати можливість перереєструвати ТЗ без їх огляду фахівцями експертної служби МВС при перезакріпленні індивідуального номерного знака і тимчасового реєстраційного талона під час передачі права використання і / або розпорядження ТЗ. Але тільки для ТЗ, які були зареєстровані після 1 січня 2013 р.

Хочуть також остаточно узаконити перезакріплення номерних знаків. Тобто — якщо ви купили нову машину і хочете залишити для неї свої старі номери, це не буде суперечити законодавству. Якщо ТЗ користуються кілька людей, або воно належить кільком власникам, його пропонують реєструвати на одного співвласника, а іншого вписують в графу особливі відмітки.

На закордонних номерах з тимчасового ввезення їздити хочуть заборонити. Ці номери разом з документами треба буде здати на зберігання в Сервісний центр МВС, і отримати натомість тимчасові номери та документи про реєстрацію з датою їх дії. Тепер це стосується не тільки дипломатів і членів їх сімей, а й представників іноземних компаній, які завезли авто на фірму.

Документи на ТЗ, зареєстровані в інших країнах, для реєстрації в Україні повинні бути переведені на державну мову. І не просто переведені, а з апостилем. А ось ТЗ, списане за кордоном на брухт вже не зареєструєш. Це помітно вдарить по бізнесу постачання «битків з США», але не всіх, а тих, які страхові компанії списали на утилізацію. Тепер такі можна буде використовувати тільки на запчастини.

Пропонується дещо змінити порядок реєстрації / перереєстрації переобладнаних ТЗ. Зокрема, в проекті прописана процедура перевірки безпеки ГБО. Один з її пунктів — перевірка герметичності обладнання стисненим повітрям під тиском 1,6 МПа (16 кг / кв. См).

До першої державної реєстрації пропонують не допускати автобуси, виготовлені на базі шасі ТЗ, які були в експлуатації. Це робиться для підвищення безпеки пасажирських перевезень. А також тому, що виготовлення автобусів на б / у шасі, фактично, є різновидом переобладнання — тобто зміною конструкції ТЗ, яке було в експлуатації.

Пропонується також прибрати можливість реєстрації автомобілів, самостійно зібраних з частин ТЗ. Але залишити самостійно сконструйовані (саморобки). Це зроблено, щоб виключити можливість легалізації ТС, завезених на митну територію України в розібраному вигляді для подальшої збірки, з метою несплати податків.

Зараз цей проект постанови виставлений для обговорення на сайті МВС України, і кожен може ознайомитися з прийдешніми нововведеннями.

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Scroll To Top