Укрпошта представила оновлений слоган, логотип і вебсайт

blank

Поштовий оператор «Укрпошта» сьогодні, 12 квітня, представила свій оновлений корпоративний стиль.

Як відзначило керівництво українського поштового оператора, новий логотип і стиль покликані відображати позитивні зміни в компанії.

«Ці дев’ять місяців ми працювали над змістом. Щоб посилки почали доходити швидше або взагалі почали ходити. Сьогодні ми починаємо змінювати не тільки зміст, а й форму. Я в перший день обіцяв, що Укрпошта почне посміхатися і ми працюємо над цим.», – поділився  керівник «Укрпошти» Ігор Смілянський.

Основними слоганами Укрпошти стали «Головна пошта країни!» і «Здатні дивувати!», А новий логотип нагадує (в залежності від орієнтації в просторі) одночасно старий поштовий ріжок і сучасну позначку на карті навігації (пін).

See Also
blank

Відзначимо, що ребрендинг був проведений компанією Saatchi & Saatchi. Крім фірмового стилю був суттєво оновлений офіційний сайт компанії ukrposhta.ua.

«Цей той бренд, який ми вважаєм компромісним, щоб і не відлякати бабусь (бабусі наше все!) І залучити нову аудиторію. Той логотип і та історія, яка буде стояти за ним, дасть нам можливість поєднати аудиторії з різними акцентами », – підкреслив Смілянський.

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Scroll To Top