Now Reading
Укравтодор та CRBC почали роботу над спільним проектом будівництва автомобільного об’їзду м. Кременчук

Укравтодор та CRBC почали роботу над спільним проектом будівництва автомобільного об’їзду м. Кременчук

21 березня, підписано Меморандум про співробітництво  між Державним агентством автомобільних доріг України та China road and bridge corporation.

Меморандум передбачає співпрацю у площині проектування та фінансування  будівництва автомобільної  дороги М-22//Е-584  Полтава – Олександрія на ділянці об`їзду м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро.

З української сторони Меморандум підписали керівник Укравтодору Славомір Новак та віце-президент Державної корпорації China road and bridge corporation Ду Фей.

На сьогодні  єдиний міст через Дніпро має лише дві смуги руху для автомобільного транспорту. Міст був відкритий в 1949 році, а його опори збудовані ще в 1872 році.

Окрім міського сполучення, через цей міст проходить дві важливі автомобільні дороги державного значення: національна Н-08 Бориспіль – Кременчук – Дніпро – Запоріжжя – Маріуполь та міжнародна М-22 Полтава – Олександрія, яка є частиною європейського коридору Е-584 Полтава – Кишинів – Слободзея (Румунія) та частиною 9-го панєвропейського транспортного коридору.

See Also
blank

Славомір Новак, керівник Державного агентства автомобільних доріг України: «Місто Кременчук є важливим індустріальним центром країни, який щороку генерує майже 4% доходів державного бюджету України.Транспортне сполучення через Дніпро наразі є незручним, адже єдиний міст знаходиться в центрі міста. Щодня в середньому через нього проїжджає  понад 10 тисяч транзитних автомобілів, більшість з яких – вантажівки.  Будівництво мосту у передмісті дозволить перенаправити транзитний трафік за межі міста, що розвантажить вулиці, зробить поїздки більш безпечними, суттєво покращить екологічну ситуацію. Новий міст забезпечить не тільки якісне сполучення через Дніпро, але й сприятиме збільшенню інвестиційної привабливості Подніпров’я та появі нових робочих місць».

Передбачається, що після реалізації цього проекту існуючий дворівневий Крюківський міст буде використовуватися винятково для внутрішньоміських поїздок. Окрім цього, в конструкції мосту має бути передбачена можливість майбутнього облаштування лінії легкого метро для сполучення лівобережної та правобережної частини Кременчука.

Новий міст зробить переміщення жителів Кременчука значно швидшим та комфортнішим, а відсутність транзитного транспорту істотно покращить безпеку руху та екологічну ситуацію в місті.

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Scroll To Top