Now Reading
Робота українських майстрів стала аватаром Instagram-аккаунта компанії Google

Робота українських майстрів стала аватаром Instagram-аккаунта компанії Google

Українці продовжують підкорювати світ своєю творчістю. Днями у офіційного Instagram-аккаунта компанії Google змінився аватар – тепер на ньому буква G, викладена рослинами-суккулентами в незвичайних бетонних кашпо. Однак мало хто знає, що ця робота створена українцями.

Кашпо змоделювали за допомогою техніки параметричних обчислень в українській архітектурно-виробничої компанії Plitos (входит в In.Lab Architects), яка спеціалізується на параметричному / обчислювальному дизайні і архітектурі. Компанія працює в області «цифровий архітектури», де програмування тісно пов’язане з формоутворенням і залежить від математичних алгоритмів і формул, які автоматично перетворять обсяг, роблячи його технічно і економічно здійсненним. Керує Plitos Юрій Кайгородцев.

Що стосується рослин, то їх в незвичайні горщики висадила Ганна Пащенко, засновниця бренду Roslynka, який спеціалізується на рослинах-сукулентів і стабілізованих мхах і давно співпрацює з Plitos. Дизайнери-архітектори створюють унікальні горщики для її живих інсталяцій.

Цього разу майстрам з Plitos прийшла ідея викласти з готових виробів композицію у формі літери G і опублікувати фото в інтернеті. Знімки зробили у Ганни в майстерні. Також команда зняла процес створення «Великої G» на відео і опублікували його в Instagram з хештегом #google і #SuperG, де її і помітили співробітники міжнародної компанії.

See Also
Ціна правди

Представники Google написали Ганні приватне повідомлення в Instagram. «Вони сказали, що їм дуже сподобалося і попросили надіслати кілька фотографій». Подальшу комунікацію вели по email. Через приблизно тиждень буква влаштувалася в офіційному акаунті Google, а ще SuperG від українців стала його аватаром.

Публікація зібрала майже 50 000 лайків і 200 коментарів за два дні. Користувачі з усього світу захопилися роботою українців, а деякі цікавилися, де можна купити такий горщик.

Поки відчутних результатів для бізнесу даний кейс не приніс. За словами Ганни, після публікації фотографії в обліковий запис Google у неї виросла база передплатників в Instagram, однак на продажу це не вплинуло, оскільки вона продає тільки по Україні. Однак не виключає, що тепер буде розширювати географію продажів.

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Scroll To Top