Now Reading
Промо-відео айдентики до весняного конкурсу Євробачення

Промо-відео айдентики до весняного конкурсу Євробачення

Пісенний конкурс Євробачення 2017 буде шістдесят другим щорічним конкурсом. Він проходитиме в Україні в місті Києві, після перемоги Джамали[2] в 61-му конкурсі «Євробачення» року в Стокгольмі з піснею «1944». Конкурс проходитиме в Україні вдруге після 2005 року. У конкурсі візьмуть участь 43 країни.

Кожного року країна, що приймає Євробачення, своїми силами розробляє логотип, гасло і окремий фірмовий стиль, який використовується в усій промо продукції, присвяченій конкурсу, а також для оформлення сцени, рекламних елементів, транспорту тощо. 30 січня 2017 року Україна представила свій логотип конкурсу

 

Ним стало стилізоване намисто із гаслом «Celebrate diversity» («Шанувати розмаїття»).

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Scroll To Top