Now Reading
Промо-відео айдентики до весняного конкурсу Євробачення

Промо-відео айдентики до весняного конкурсу Євробачення

Пісенний конкурс Євробачення 2017 буде шістдесят другим щорічним конкурсом. Він проходитиме в Україні в місті Києві, після перемоги Джамали[2] в 61-му конкурсі «Євробачення» року в Стокгольмі з піснею «1944». Конкурс проходитиме в Україні вдруге після 2005 року. У конкурсі візьмуть участь 43 країни.

Кожного року країна, що приймає Євробачення, своїми силами розробляє логотип, гасло і окремий фірмовий стиль, який використовується в усій промо продукції, присвяченій конкурсу, а також для оформлення сцени, рекламних елементів, транспорту тощо. 30 січня 2017 року Україна представила свій логотип конкурсу

 

See Also

Ним стало стилізоване намисто із гаслом «Celebrate diversity» («Шанувати розмаїття»).

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Scroll To Top