Мікроблоги Friendbuzz
Українська служба мікроблогів Friendbuzz відкрила можливість реєструвати корпоративні облікові записи.
Відтепер завести свій мікроблог можуть організації, такі як ЗМІ, кафе, ресторани, розважальні центри, неурядові організації чи музичні гурти. Мікроблоги стали популярним та ефективним каналом поширення інформації від компаній до клієнтів, оскільки він носить досить неформальний, близький кінцевим споживачам, характер. Крім цього, ефективність підвищується самим форматом служби мікроблогів – новини самі потрапляють до споживача, з’являючись на його власній сторінці, та не носять нав’язливий характер, оскільки споживач сам обирає, мікроблоги яких організацій він хоче відслідковувати.
Крім цього, організації можуть інтегрувати свій мікроблог у власний сайт, використовуючи службу Friendbuzz як безкоштовну альтернативу простому сайту чи як систему публікування та поширення власних новин. При цьому покажчиком популярності є кількість користувачів, які стежать за мікроблогом організації.
Служба найближчим часом планує запустити ряд додаткових послуг, націлених саме на корпоративних користувачів.