Now Reading
На дорозі М-03 триває армування асфальтобетону

На дорозі М-03 триває армування асфальтобетону

Укладання арматури (геосинтетичних матеріалів) між шарами асфальтобетону мінімізує дефекти дорожнього покриття, підвищує несну здатність і запобігає виникненню тріщин. На минулому тижні дорожники почали влаштовувати армувальні геосинтетичні матеріали (АСМ) та георешітки з композитної арматури на ділянці дороги М-03, котра є частиною Харківської кільцевої.

Що таке АСМ та георешітки з композитної арматури і для чого вони потрібні?

Армуючий синтетичний матеріал – синтетичний матеріал, який використовують для армування шарів нежорсткого дорожнього одягу у вигляді геоґраток, геотекстилю чи геокомпозиту на основі полімерів, який використовують для армування шарів нежорсткого дорожнього одягу.
Завдяки застосуванню АСМ запобігаємо утворенню колій та тріщин.

Композитна арматура (композитні георешітки) – складається з волокон (рівниці або ж ровінгу) і полімерних, як правило, термореактивних, епоксидних смол. Зовні вона схожа з аналогічною сталевою арматурою. Це нарізані прямолінійні прути або довгі канати з характерними поперечними ребрами, що служать для збільшення надійності її зчеплення з бетоном.

Нагадаємо, що станом на кінець квітня на об’їзній дорозі навколо м. Харків влаштовано 16 км першого шару дорожнього покриття та відфрезовано 33,2 км старого покриття.

See Also
blank

Об’їзна дорога навколо м. Харків складається з відрізків 5 доріг загальною протяжністю 82 км. У рамках програми Президента Велике будівництво на 58 кілометрах за маршрутом Пісочин — П’ятихатки — Рогань — Безлюдівка повністю оновлять покриття, встановлять нові автомобільні знаки, з’явиться нова розмітка і узбіччя. Вартість проєкту – 1,8 млрд гривень, термін виконання – 2 роки.

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Scroll To Top