У Вінниці вже майже готовий новий «короткий» український трамвай лінійки «WinWay»

У трамвайному депо Вінниці завершується збирання повністю нового вагона лінійки «WinWay» в односекційному виконанні. До Нового Року він повинен виїхати на маршрути.
В ході візиту мера Вінниці Сергія Моргунова в місцеве трамвайне депо з’ясувалося, що там уже майже готовий новий трамвай модельного ряду «WinWay» – найкоротша, односекційна версія (16м). Зараз у нового трамвая вже повністю готові корпус і ходова частина. Тривають роботи по установці електронного обладнання всередині, а також на даху вагона. З 19 грудня новий трамвай вийде на ходові випробування, а перевозити пасажирів почне до Нового Року – в останні дні грудня, або в перші дні січня 2017 року.
Це одиночний вагон довжиною 16 метрів. В середині салону влаштована низькопідлоговий майданчик, від якого в передню і задню частини йдуть сходинки. У трамваї три двері – одна стандартна, широка середня з низькою підлогою площадки, і вузькі одностулкові в краях, що створить певні незручності для пасажирів. Пасажирам обіцяють зручні сидіння, два місця для інвалідних колясок і точку доступу до Wi-Fi.
Трамвай оснащено електронною системою управління чеського виробництва Cegelec. Її вартість зараз – близько 1,8 млн. гривень. Сам корпус побудований за технічними умовами замовника вінницькою фірмою «ВСР РЕМТЕХСІЛЬМАШ» і обійшовся в 530 тис. гривень. З огляду на вартість нових ходових візків тощо обладнання, підсумкова ціна вагона становить близько 7 мільйонів гривень.
За дизайном новий вінницький трамвай ідентичний своїм довшим «побратимам», зібраних або у вигляді модернізації двохсекційного старого трамвая «Татра-КТ4», або шляхом додавання до такої ж «Татра» додаткової секції з частково низькою підлогою – коли виходить трисекційний вагон довжиною 32 метри. Всього в наступному році вінницькі трамвайники планують зробити три вагони – два односекційних і один трисекційний.
За словами директора КП «Вінницька транспортна компанія» Михайла Луценко, будівництво нового трамвая оформляють як капітальний ремонт з модернізацією старого трамвая моделі «Татра-Т4» 1971 року випуску.