Now Reading
«Мелітопольська черешня» стане міжнародним брендом — її зареєструють як продукт, що має географічне зазначення

«Мелітопольська черешня» стане міжнародним брендом — її зареєструють як продукт, що має географічне зазначення

В Україні завершується реєстрація ще одного продукту з історичним географічним походженням — «Мелітопольської черешні». Це перша українська ягода, яка отримає реєстрацію як географічне зазначення і матиме право на визнання в Євросоюзі.

Про це йдеться на інформаційно-аналітичному порталі агропромислового комплексу України.

Там кажуть, що заявку на реєстрацію подала «Асоціація виробників мелітопольської черешні». Перед цим вони співпрацювали з Мінагрополітики, Мінекономіки та проєктом технічної підтримки ЄС «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні».

Остаточно зареєструвати Мелітопольську черешню обіцяють наприкінці липня.

«Мелітопольська черешня» відома ще з 19 сторіччя, вирощується у місцевості навколо міста Мелітополь на обох берегах річки Молочна, а саме — у межах міста Мелітополь та навколишніх населених пунктів. Мелітопольська черешня — товар елітного класу, плоди якої збирають вручну. Ягоди характеризується багатим ароматом і смаком, збалансованим вмістом цукру та кислоти, а також відмінними товарними властивостями.

Географічне зазначення — це назва продукту, який виробляється на конкретній території. Такими зазначеннями є, наприклад, коньяк, шампанське, сир фета тощо.

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.

Scroll To Top