Now Reading
Євро 2012 (промо відео)

Євро 2012 (промо відео)

Чемпіонат Європи з футболу 2012 року, окрім спортивної складової, дає ще й великі можливості для розвитку супутніх сфер діяльності. Цього разу ми пропонуємо поговорити не про розвиток інфраструктури – будівництво стадіонів, доріг та аеропортів – і навіть не про комерційний бік справи.
Така велика подія дає безліч можливостей ще й для дизайну та бренд-менеджменту. Презентація спільної Україно-польської заявки, створення позитивного іміджу України та приймаючих міст – ось ще одне надважливе завдання, що стоїть перед владою та всіми зацікавленими сторонами перед проведенням Чемпіонату. Наразі можна костатувати одне – подібну масштабну інформаційну кампанію наша країна проводить уперше. І очевидно, що перші ластівки в цій справі найближчим часом окріпнуть та наберуться досвіду з допомогою міжнародних професійних брендингових агентств.
Тож зараз ми пропонуємо подивитися на результати перших активних спроб просування іміджу України у світі.

Донецьк

Харків

Київ

Львів

Прокоментуй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Scroll To Top